martes, 29 de enero de 2013

Com en casa, en lloc

Posta de Sol a la Cuba

Avui he passat un gran dia amb el meu pare. Es genial perquè com vinc molt poc a casa ja no discutim com abans. Ara és altre home el que sofrix els meus canvis d’humor.  Parlem, debatim però ja no discutim com abans, o això pensava jo. En les últimes visites hem fet intenses pràctiques de conduïr. Ja que agafe el coxte cada dos mesos, hauré d’aprofitar. El cas es que avui, quan anavem al dentista, he tardat per aparcar uns 10 minuts. Toni, s’ha posat nerviós i els dos ens hem adonat de que no serviria per a professor d’autoescola.

Durant el dia d’avui he fet més de 120 km amb mon pare al costat. D’Alacant a casa, de casa a Elda, de Elda a Alacant i de tornada casa. Quilòmetres parlant. Quilòmetres disfrutant i apreciant coses que abans no apreciava tant.

Estar fòra de casa et crea un sentiment de nostàlgia i d’anyorança que no sents quan ets aprop. Un sentiment d’amor a la terreta, als amics i a la familia. La foto d’avui simbolitza aquest apreci per la casa en la que em vaig criar. Un lloc des d'on he vist les millors postes de Sol. Unes postes de Sol que ara arriben abans a causa de la via de l’AVE que m’han posat al costat. PUTADA.


Claudia B.

lunes, 28 de enero de 2013

Volvemos a empezar

Después de dos blogs propios, pero fallidos, vuelvo a las andadas.

Mi primer blog, “far from house”, nació con la asignatura de “Escritura periodística” a petición del profesor y periodista Xavier Más de Xaxàs. La temática era de viajes y entrevistar a estudiantes de otros países. En es tiempo hacía un programa en Radio Star en el que hacía entrevistas a dichos estudiantes. El blog y el programa eran como dos plataformas sincronizadas en las que podía difundir y compartir la misma información.

Más tarde cree “otros ojos entre tantos”, un blog en el que escribía reflexiones sobre temas cotidianos relacionados con mi vida diaria. Si, hay muchas cosas en las que pienso pero pasadas unas horas se esconden en los cajones de la memoria y no vuelven a salir… Por ello, para cumplir la actualización que requiere un blog he decidido partir de mis numerosas fotografías para escribir unas líneas.

Con mi anticuada cámara hago muchas fotos, bien lo saben los que me conocen. También saben que la calidad no es buena y que la batería no dura más de 10 minutos. Per la opción de apagar y encender siempre está ahí y sirve para ganar algo de energía. Con ella, fotografío paisajes, calles y personas. Personas anónimas que nunca sabrán que tengo sus caras. O eso espero, porque según Pepe Rodríguez, nos podría caer una buena a todos los aficionados a éstas prácticas.

Cada unos días o semanas subiré fotos propias junto con un texto. Un texto que podrá ser de reflexión o de difusión. Serán breves y concisos o al menos esos intentaré porque uno de los defectos o virtudes que tengo es la de irme por las ramas.

Claudia B.


Cielo en una tarde primaveral en los campos de la Autónoma